26 March 2018

LOVE, MOSCHINO.

Coat: MOSCHINO   o   Blouse: ZARA  o   Belt: DENNY ROSE  o  Overknee boots: ZARA   o   Skirt: WOOLMARK   o   Bag: DOLCE & GABBANA   o   Nails: HERE


Płaszcze: MOSCHINO   o   Bluzka: ZARA  o   Pasek: DENNY ROSE  o  Kozaki: ZARA   o   Spódnica: WOOLMARK   o   Torba: DOLCE & GABBANA   o   Pazury: TUTAJ
___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!



See you soon on 
Pandamone!
____________________

M

8 comments:

  1. Bardzo ładny, niecodzienny zestaw :)

    ReplyDelete
  2. ale pięknie wyglądasz! Mega mi się podoba :D

    ReplyDelete
  3. rEWELACYJNY LOOK, BARDZO MI SIĘ PODOBA TAKIE połączenie

    Miłego dnia, xx Bambi
    Zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  4. you look stunning.
    http://digitizingzone.com

    ReplyDelete
  5. pięknie, oryginalnie i stylowo:)

    ReplyDelete
  6. Wszystko tu totalnie wspolgra ze soba :) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna stylizacja bardzo dużo dodatków :D

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    ReplyDelete